top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 378


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

آدما از آدما زود سیر میشن

آدما از عشق هم دلگیر میشن

آدما رو عشقشون پا میذارن

آدما آدمو تنها میذارن


 



نظرات شما عزیزان:

عباس
ساعت20:55---10 فروردين 1392
سلام اهنگ وبلاگت مزخرفه داغونه
نمی خام دروغ بگم ناراحت که نشدی
نوشته هاتم بی معنی اند
به وبلاگ من سر بزن خوشال میشم
اما مثل من نباش یکمی مهربون تر نظر بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com